Lips Style Shia Black&Red
Značka LYPS STIYLE je teraz uvedená na trh s kvalitným vibrátorom na rúž s 10 príjemnými vibračnými režimami, obalenými v mäkkom a hodvábnom antialergénnom silikóne. Teraz nie je len rúž symbolom ženskosti, ale aj symbolom potešenia, evolúcia a história vyústili do uvažovania a slobody žien, potešenie zo života všetkého, štýlu ŠTÝL It It Inšpiruje v histórii žien 39;s rúže a na počesť svojej 100-ročnej histórie predaja najlepších vibrovaných rúžov pre ženy súčasnosti!
- Anti-alergénny silikón
- Vrátane dobíjacieho USB
- 10 vzorov vibrácií 1 motor
- Výkonný a tichý
- Lítium-iónová batéria
- Jednoduché čistenie
Aj keď jeho tvorba môže byť ešte staršia, ak zohľadníme pigmenty, ktoré používame v egyptskej a gréckej kultúre, text a poznatky spĺňajú svoje prvé storočie a zostávajú v platnosti ako komplexný symbol ženy.
Je tu žena, ktorá nie je v peňaženke rúž? Môže byť, hoci je nepopierateľné, že tento prvok je symbolom ženskej krásy a ikonou populárnej kultúry. Laboratórium oslavuje 100 rokov a zostáva najpredávanejším kozmetickým produktom s takmer 1 000 miliónmi kusov na celom svete.
História labial môže byť dokonca staršia, ak vezmeme do úvahy primárny make-up žien v staroveku. V časti Egypta fungovali niektoré prírodné pigmenty ako základ súčasného make-upu. Siete sú spojené, aby poskytli farby, ktoré sa používajú v očiach a ústach, ale na začiatku boli povolené len pre aristokratickú spoločenskú vrstvu. (Prečítajte si aj Čo sa stane, keď sa ženy chcú nalíčiť?)
V Grécku si ženy v premene namaľovali pery, aby naznačili, že sú prostitútky, zatiaľ čo v Ríme sa stali dámami vysokej triedy.< / p>
Aj starovekí faraóni a králi tvorili, hoci táto skutočnosť nebola ani jedinou záležitosťou márnivosti, pre nich súvisel make-up s oddelením duchov a liečivých vlastností. Napríklad pripísali vlastnosti na odstránenie zlého oka alebo na vyjadrenie sily svojich predkov.
No revolúcia prišla v roku 1915 z rúk amerického výrobcu Mauricea Levyho. S myšlienkou uľahčenia aplikácie a odstránením ťažkopádneho procesu potreby štetca – ktorý sa dnes paradoxne vracia do módy – si Levy a ďalší výrobcovia mysleli, že riešenie je jednoduchšia a hygienickejšia prezentácia.
Po mnohých pokusoch vytvoril Levy balzam v tvare tyčinky, najprv trochu nestabilný, ale neskôr sa stal produktom, ktorý vidíme dnes. Stručne povedané, vymyslel rúž pripevnený k platforme – ktorá sa pri nosení rúžu posúvala – a bola vo vnútri kovovej trubice s vrchnákom. Týmto spôsobom sa tyčinka stala znovu použiteľnou.
Voilá, niečo také jednoduché je aj dnes produktom par excellence a komplexným symbolom ženy. Rúž, ktorý je milovaný väčšinou, nepodlieha kontrole zo strany tých najkálnejších, ktorí ho označujú za utláčateľský, macho, provokatívny a nesmierne sexuálny objekt, napriek tomu zostáva na trhu krásy.
"Labial je vnímaný ako objekt konzumu a osobného usporiadania akceptovaného v prostredí, kde je žiaduca modernosť a prevláda profesionálny úspech ako cieľ života (...) Nesmieme však zabúdať na prvú funkciu make-upu, a to je vytvorenie vizuálnej ilúzie.
Dočasne upravuje tvár, a Aj spôsob, akým sa teda najskôr objavuje pred ostatnými “, ako to opisuje štúdium Katolíckej univerzity v Peru s názvom „Ruž: identita, prezentácia a skúsenosti ženskosť'.
-Passion-red- p>
Tento výskum tiež, že niektoré farby zvýrazňujú tieto macho praktiky. Červená farba pier mala vždy eminentnú sexuálnu konotáciu.
"Prvky, ktoré identifikujú ženskosť, možno podceniť, no obsahujú diskurzy a poznatky, ktoré nám hovoria o tom, čo pre spoločnosť znamená nielen byť ženou, ale dosiahnuť určitého vhodný obraz." Kozmetický priemysel sa hrá s týmito symbolmi hodnotami ̷", nasledujúci text.
Spojenie mejkapu a reklamy pravdepodobne zrodilo jednu z najsilnejších zbraní masovej propagácie všetkých časov. Z časopisov, médií a teraz aj sociálnych sietí ideál dokonalosti, módy, trendu, ideál byť ženou, mužom, dieťaťom, homosexuálom, je umocnený neustálymi prezentáciami modelov toho života.
Ten ideál. labial zohral dôležitú úlohu v kľúčových momentoch histórie. Okrem toho, že to bol napríklad prvok divadla, bol to produkt, ktorý predávala Elisabeth Arden počas druhej svetovej vojny v kampani, ktorá sa volala „Kampaň ako povinnosť“. pokúsiť sa prejsť tón krízy, ktorou svetl.
INFORMÁCIE O PRODUKTE
- Celková dĺžka: 10,2 cm
- Priemer: 2,5 cm
- Hmotnosť: 45 g
- Materiál: ABS a silikón
- Farba: čierna a červená
- Vodeodolná: Áno li>
- Batéria: nabíjateľná cez USB