OBCHODNÉ PODMIENKY
Článok I. Úvodné ustanovenia
- Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného na doméne www.sexshopbratislava.sk (ďalej len „eshop“) je obchodná spoločnosť ATM Consulting, s.r.o., IČO: 45723991, DIČ: 2023132881, IČ DPH SK2023132881, so sídlom Šancová 48, 811 05 Bratislava, zapísaná v obchodnom registri vedenom na Mestskom súde Bratislava III., oddiel: Sro, vložka č. 68113/B, emailová adresa: info(zavináč)sexshopbratislava.sk(ďalej len ako “obchodník").
- Obchodník vydáva nasledujúce obchodné podmienky upravujúce vzájomné práva a povinnosti medzi ním a osobou, ktorá navštívila eshop za účelom prehliadania a zakúpenia ponúkaného tovaru alebo služieb (ďalej len ako „kupujúci“).
-
Obchodník predáva svoj tovar a/alebo služby výhradne za nasledujúcich podmienok, ktoré nezhoršujú postavenie kupujúceho. Kupujúci má vždy možnosť tieto podmienky akceptovať, uskutočniť svoju objednávku a uzavrieť tak s obchodníkom zmluvu o zakúpení tovaru a/alebo služby (ďalej len "kúpna zmluva"), alebo túto zmluvu neuzavrieť. Časť kúpnej zmluvy sa spravuje nasledujúcimi obchodnými podmienkami.
- Upozornenie: Nákup v našom internetovom obchode je určený len pre osoby staršie ako 18 rokov. Potvrdením súhlasu s obchodnými podmienkami zároveň potvrdzujete, že ste osoba staršia ako 18 rokov.
Článok II. Objednávka kupujúceho a uzatvorenie kúpnej zmluvy
- Kupujúci môže svoju objednávku uskutočniť prostredníctvom elektronického objednávkového formulára, ktorý je umiestnený na internetových stránkach eshopu.
- Objednávka je považovaná za riadne vyplnenú, ak obsahuje nasledujúce údaje: identifikácia druhu a množstva objednávaného tovaru alebo druhu a rozsahu objednávanej služby, skutočné meno a priezvisko kupujúceho alebo označenie obchodnej firmy kupujúceho, IČO, DIČ a IČ DPH, ak nimi kupujúci disponuje, emailový a telefonický kontakt kupujúceho, trvalá adresa bydliska, miesta podnikania či sídla kupujúceho, dodacia adresa kupujúceho. Za riadne vyplnenú objednávku sa považuje tiež objednávka kupujúceho, ktorý je zaregistrovaný na internetových stránkach eshopu.
- Odoslanie riadne vyplnenej objednávky sa považuje za návrh kupujúceho na uzatvorenie kúpnej zmluvy s obchodníkom. Doručenie automatizovanej emailovej sumarizácie objednávky kupujúcemu bezprostredne po jej uskutočnení sa nepovažuje za prijatie návrhu obchodníkom. Kúpna zmluva sa považuje za uzatvorenú až doručením potvrdenia obchodníkovi o výslovnom prijatí objednávky, odoslaným kupujúcemu do 7 dní od doručenia objednávky.
- Kupujúci môže v lehote do 7 dní od doručenia objednávky túto objednávku písomne odvolať. Obchodník má právo návrh kupujúceho na uzatvorenie kúpnej zmluvy odmietnuť, napríklad z dôvodu vypredania zásob alebo dočasnej nedostupnosti služby. Na uzatvorenie kúpnej zmluvy kupujúci nemá právny nárok.
- Pri tovare, ktorý nie je v internetovom obchode sexshopu bežne dostupný, no dodanie je možné na základe osobnej požiadavky zo strany spotrebiteľa, je možné daný tovar objednať a uzatvoriť kupnú zmluvu prostredníctvom e-mailovej komunikácie, v ktorej sa dohodne cena, spôsob dodania a tiež doba za akú je možné požadovaný tovar dodať.
- Pri objednávkach, kde kupujúci v minulosti odmietol prevzatie, alebo zásielku neprevzal bez riadného odstúpenia od zmluvy si vyhradzujeme právo požadovať zálohovú platbu vopred v 100% výške objednávky alebo menšej, poprípade objednávku neakceptovať.
- Pri neprevzatí uhradenej objednávky, ktorá sa nám vráti späť ako neprevzatá zásielka , Vám tento tovar budeme držať rezervovaný po dobu 6 mesiacov odkedy ste objednávku uhradili a prevziať si ju môžete na našej predajni zdarma. Ak si želáte objednávku znovu odoslať, kontaktujte nás emailom ohľadne upresnenia dodatočných nákladov na prepravu a objednávka Vám bude znovu odoslana po ich úhrade. V prípade, že si nechcete uhradený tovar prevziať a želáte si vrátenie peňazí, je potrebné zaslať nám riadne odstúpenie od kúpnej zmluvy, na základe ktorého Vám čiastka bude refundovaná.
Článok III. Kúpna cena za tovar či službu a platobné podmienky
- Kúpna cena za tovar či službu je uvedená v príslušnom popise tovaru alebo služby na internetových stránkach eshopu a v emailovej sumarizácii objednávky.
- Kúpna cena za tovar alebo služby nezahŕňa náklady na prepravu do miesta dodania, ktoré budú kupujúcemu účtované osobitne podľa spôsobu prepravy, ktorý si kupujúci vo svojej objednávke zvolil. Informácia o cene prepravy, vrátane prípadnej ceny dobierky, bude uvedená v objednávke ako aj v emailovej sumarizácii objednávky.
- V prípade, že medzi uskutočnením objednávky a jej potvrdením zo strany obchodníka dôjde ku zmene kúpnej ceny za tovar alebo služby, obchodník na túto skutočnosť kupujúceho písomne alebo telefonický upozorní. Upozornenie obchodníka nie je potvrdením objednávky, ale novým návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Ak kupujúci so zmenou ceny nesúhlasí, kúpna zmluva sa nepovažuje za uzatvorenú, ibaže by obchodník potvrdil pôvodnú objednávku kupujúceho.
- Kúpna cena je splatná
a) do 3 dní od potvrdenia objednávky v prípade platby prevodom na bankový účet obchodníka alebo platby platobnou či kreditnou kartou,
b) v deň prebratia tovaru kupujúcim v prípade platby pri dodaní tovaru na dobierku.
- Záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu za tovar alebo službu sa považuje za splnený okamihom pripísania kúpnej ceny na účet obchodníka.
- Potvrdenie o zaplatení kúpnej ceny vo forme daňového dokladu (faktúry) bude priložené k odosielanému tovaru a v prípade poskytnutia služby bude toto potvrdenie odoslané na emailovú adresu kupujúceho. Kupujúci za týmto účelom súhlasí, že faktúra môže byť vystavená tiež elektronicky. Elektronická faktúra sa považuje za plnohodnotný daňový doklad.
- V prípade storna už uhradenej objednávky cez platobný terminál bude platba kupujúcemu refundovaná späť na platobnú kartu v plnej výške najneskôr do 7 pracovných dní od stornovania prostredníctvom platobného terminálu Comgate alebo zaslaním refundovanej čiastky priamo na účet kupujúceho, ak kupujúci obchodníkovi poskytne číslo účtu. Obchodník neprichádza do kontaktu s údajmi o platobnej karte kupujúceho.
- Akcia 4+1 Zadarmo sa vzťahuje na tovar, neplatí však na Darčekovú poukážku, ktorá do procesu uplatnenia vstupuje ako ceniny. Akcia 4+1 Zadarmo sa však da uplatniť na tovar, ktorý uhradíte danou poukážkou.
Článok IV. Dodacie podmienky
- Spôsob prepravy a dodacia lehota sú uvedené v príslušnom popise tovaru na internetových stránkach eshopu a v emailovej sumarizácii objednávky. Pokiaľ kupujúci svoju objednávku uskutoční prostredníctvom emailu, informácie podľa predchádzajúcej vety budú kupujúcemu oznámené taktiež v rámci písomnej komunikácie s obchodníkom.
- Ak nie je v popise tovaru uvedené inak, obchodník sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu najneskôr
a) v lehote 30 dní od úhrady kúpnej ceny tovaru v prípade platby prevodom na bankový účet obchodníka alebo platby platobnou či kreditnou kartou,
b) v lehote 30 dní od potvrdenia objednávky v prípade dodania tovaru na dobierku.
- Miestom dodanie je adresa, ktorú kupujúci uviedol vo svojej objednávke ako dodaciu adresu. Ak kupujúci neuviedol žiadnu dodaciu adresu, miestom dodania je adresa jeho bydliska, miesta podnikania alebo sídla.
- Vlastníctvo k tovaru prechádza na kupujúceho v okamihu jeho prebratia.
- Kupujúci je pri preberaní tovaru povinný skontrolovať celistvosť obalu a obsah zásielky. Kupujúci je povinný upozorniť prepravcu na prípadné poškodenie obalu či obsahu zásielky. Kupujúci v takomto prípade neuplatňuje práva zo zodpovednosti za vady voči obchodníkovi, ale práva zo zodpovednosti za škodu zavinenú prepravcom.
- Ak Vám pri nákupe nad určitú sumu bol poskytnutý Bonus dopravy zdarma, tento Bonus platí pre objednávku, ktorej celková hmotnosť nepresiahla 10kg. Ak táto podmienka nebola splnená, budeme Vás ohľade nákladov na dopravu informovať emailom.
- Neprevzatím tovaru a požadovaným opätovným odoslaním si obchodník vyhradzuje právo požadovať platbu za opätovné odoslanie vopred na účet obchodníka.
Článok V. Odstúpenie od zmluvy
- Kupujúci má právo bez udania dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prebratia objednaného tovaru v zmysle zákona 102/2014 Z.z., a to za použitia nasledujúceho formulára odoslaného v písomnej podobe na adresu obchodníka spolu s priloženým dokladom o zakúpení a úhrade kúpnej ceny:
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY.pdf
vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy
Neprevzatie tovaru a nezaslatie vyplneného Formulára na odstúpenie od zmluvy spolu s tovarom a dokladom o zaplatení sa nepovažuje za riadné odstúpenie od zmluvy. Zo strany kupujúceho tak dochádza k porušeniu obchodných podmienok a obchodník si tak môže uplatniť nárok na náhradu prostriedkov, ktoré vynaložil na dopravu.
- Obchodník môže od kúpnej zmluvy odstúpiť v prípade, ak:
- kupujúci nezaplatí kúpnu cenu v lehote 7 dní od doručenia potvrdenia obchodníka o prijatí objednávky
- kupujúci neprevezme tovar, a to ani v odbernej lehote.
- Odstúpenie od zmluvy sa stáva účinné okamihom jeho doručenia tej zmluvnej strane, ktorej je adresované.
- Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy vrátiť obchodníkovi zakúpený tovar, a to jeho zaslaním na adresu obchodníka: ATM Consulting, s.r.o., Kukučínova 38/A, 831 03 Bratislava
- Obchodník je povinný najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy vrátiť kupujúcemu zaplatenú cenu tovaru vrátane nákladov na dopravu pri dodaní, poštovné a iné náklady a poplatky, a to výhradne formou bankového prevodu na účet kupujúceho. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý je ponúkaný.
- Práva a povinnosti kupujúceho v zmysle tohto článku sa neuplatnia v prípade, kedy kupujúci neuzatvára kúpnu zmluvu ako spotrebiteľ. V takomto prípade sa práva a povinnosti zmluvných strán riadia obecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
- Odstúpením od zmluvy nie je dotknuté právo na náhradu škody vzniknutú napríklad v dôsledku neprebratia alebo poškodením tovaru kupujúcim.
- Pri vzniku nároku na vrátenie kupnej ceny vráteného tovaru Vám suma bude vyplatená na účet, ktorý uvediete vo formulári. Ak ste objednávku uhradili kartou cez platobnú bránu, suma za riadne vrátený tovar Vám bude zaslaná späť na kartu prostredníctvom platobnej brány.
-
Právo na odstúpenie od zmluvy nevzniká v týchto prípadoch
- zmluvy na dodávky tovaru, ktorý nie je v našom e-shope bežne dostupný a bol objednaný a dodaný špeciálne na základe osobnej požiadavky zo strany spotrebiteľa.
- Odstúpiť od zmluvy v zmysle zákona 102/2014 Z. z. nie je možné u tovaru, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní otvorený, či porušený. (Napr.: Erotické pomôcky, na ktorých bol otvorený, či porušený obal, nie je možné vrátiť z hygienických a zdravotných dôvodov, taktýto tovar sa otvorením obalu stáva nejpredajným. Ďalej napr. lubrikanty, masážne oleje a pod.) Tovar erotického charakteru nie je možné vrátiť, nakoľko sa nedá garantovať nepoužitie spotrebiteľom a s tým súvisiaca hygienická nezávadnosť. Tieto pravidlá, normy a zákony týkajúce sa hygieny a ochrany zdravia pri kúpe erotických pomôcok sú platné vo všetkých členských štátoch európskej únie a slúžia na ochranú Vás spotrebiteľov, aby Vaše zdravie bolo chránené a nestalo sa, že si kúpite erotickú pomôcku, ktorú pred Vami už doma niekto mal. Tovar erotického charakteru je možné vrátiť len v prípade, že je vrátený v pôvodnom zaplombovanom obale, bez akéhokoľvek narušenia balenia.
- Upozorňujeme na skutočnosť, že nie každý tovar určený k erotickým účelom musí byť povinne plombovaný, no aj pri takom tovare, ktorý od výroby neobsahuje plombu, nie je možné odstúpenie od zmluvy, ak takýto tovar nie je vhodné vrátiť v zmysle zákona 102/2014 Z.z. z dôvodu ochrany zdravia alebo hygieny.
- Ak nám doručíte Odstúpenie od zmluvy spolu s tovarom, pri ktorom z vyššie uvedených dôvodov nie je možné odstúpenie od zmluvy, vyrozumieme Vás emailom a svoj tovar si následne môžete prevziať na našej predajni, poprípade Vám bude odoslaný na vaše náklady po ich úhrade.
- Vrátenie tovaru zakúpeného v Akcii 4+1 zadarmo. Akcia 4+1 zadarmo platí pre tovar uvedený na stránke www.sexshopbratislava.sk, kde pri kúpe 5 ks rovnakých, alebo rôznych tovarov máte ten s najnižšou cenou zdarma. Pri odstúpení od zmluvy a vrátení len niektorého z týchto tovarov Akcia 4+1 stráca platnosť, pre porušenie jej základnej podstaty a tou je kúpa min. 5 ks tovarov. V takom prípade Vám za vrátený tovar bude vrátená čiastka znížena o hodnotu tovaru, ktorý svojou hodnotou bol zvýhodnený v neoddeliteľnej nadväznosti na kúpu vráteného tovaru. Ak vrátite len 1 zo zakúpených 5 kusov v Akcii 4+1, čiastka zvýhodneného tovaru Vám bude odrátana z cenovej hodnote ponechaných a vrátených tovarov. Akcia 4+1 zadarmo platí iba na tovar, nie na darčekové poukážky, ktoré do procesu uplatnenia vstupujú ako cenina.
-
Darčeky a bonusy
Ak vám bol spoločne s tovarom poskytnutý darček alebo bonus ako napr. zvýhodnená cena, pri odstúpení od zmluvy stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka, či poskytnutého bonusu účinnosť a vašou povinnosťou je spolu s tovarom vrátiť aj poskytnutý darček alebo bonus. V opačnom prípade Vám z celkovej sumy vráteného tovaru bude odrátana cena tovaru, ktorý bol zaslaný ako darček alebo bonus ku zakúpenému tovaru. V prípade, že si nejaký tovar nechávate a vraciate len časť, darček alebo bonus Vám bude ponechaný len v prípade, že ste splnili cenovú hladinu nákupu, v ktorej bol poskytnutý, v opačnom prípade bude odrátany v jeho pôvodnej cene od sumy vráteného tovaru.
Článok VI. Zodpovednosť za vady a reklamácia tovaru alebo služby
Formulár k reklamácii na stiahnutie.pdf
- Obchodník zodpovedá za vady tovaru alebo služby v rozsahu podľa ustanovenia § 619 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov v prípade, ak je kupujúcim spotrebiteľ. Ak je kupujúcim podnikateľ, obchodník zodpovedá za vady tovaru alebo služby v rozsahu podľa ustanovenia § 422 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov s tým, že ustanovenia tohto článku sa nepoužijú. Obchodník nezodpovedá za škodu, ktorá vznikla počas prepravy tovaru.
- Tovar alebo službu zakúpenú u obchodníka je možné reklamovať iba na základe písomnej reklamácie kupujúceho odoslanej na adresu prevádzky obchodníka spolu s reklamovaným tovarom, dokladom alebo kópiou dokladu o zakúpení a úhrade kúpnej ceny. Adresa prevádzky obchodníka: ATM Consulting, s.r.o., Kukučínova 38/A, 831 03 Bratislava
- Reklamácia musí byť podaná písomne. Reklamácia tovaru alebo služby musí obsahovať, čítateľne vypísané údaje:
- označenie čísla objednávky,
- doklad alebo kópia dokladu o kúpe (bez dokladu nebude reklamácia akceptovaná)
- označenie obchodníka,
- označenie kupujúceho a jeho poštovej a emailovej adresy,
- dôvod reklamácie,
- spôsob výzvy na plnenie (ako máme kupujúceho kontaktovať, či poštou alebo e-mailom)
- dátum a podpis kupujúceho.
- reklamovaný tovar (aj so všetkými jeho súčasťami, napr. nástavce alebo nabíjačka musí byť zaslaná spolu s reklamovaným tovarom)
- Práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady, ktoré kupujúci môže uplatniť, stanoví § 622 a § 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru či služby, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru či služby, výmenu súčasti, ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru či služby alebo závažnosť vady. Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť závadný tovar či službu za nezávadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar alebo služba mohla riadne užívať ako tovar alebo služba bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru či služby alebo má právo odstúpiť od zmluvy. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak síce ide o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar či službu riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny. Uvedené práva kupujúceho zanikajú, ak neboli uplatnené vyššie uvedeným spôsobom v záručnej dobe. Dĺžka záručnej doby je 24 mesiacov od prebratia tovaru či služby, s výnimkami stanovenými zákonom. Pri uplatnení Akcie 4+1 Zadarmo, je cena zakúpených produktov viazaná na danú akciu a reklamovaný tovar, ktorý nie je možné opraviť alebo vymeniť za nový kus napr. z dôvodu jeho nedostupnosti je kompenzovný buď možnosťou vyberú iného tovaru v rovnakej hodnote, alebo možnosťou vrátenia peňazí, kde ak bol reklamovaný tovar poskytnutý grátis bude vyrátaná jeho pomerová hodnota (takže ak ste tovar v Akcii 4+1 zadarmo mali zadarmo, vyráta sa jeho pomer ceny k ďalším štyrom produktom, na ktoré je akcia viazaná). Ak vo viazanosti Akcie 4+1 Zadarmo reklamujete zakúpený tovar, ktorého cena sa do výslednej sumy faktúry zarátala a spôsob reklamácie si vyberiete vrátenie peňazí, v taktom prípade Akcia 4+1 Zadarmo stráca platnosť, lebo došlo k porušeniu jej základnej podstaty a tou je mať zakúpené min. 5 ks tovarov. V takom prípade hodnota tovaru bude ponížena o sumu produktu, ktorý bol v danej Akcii 4+1 Zadarmo poskytnutý grátis.
- Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného tovaru, výmenou tovaru, poskytnutím náhradnej služby, vrátením kúpnej ceny tovaru alebo služby, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru alebo služby, písomnou výzvou na prebratie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
- Obchodník je povinný potvrdiť kupujúcemu prijatie reklamácie bez zbytočného odkladu od jej doručenia.
- Obchodník je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie bez zbytočného odkladu po jej prijatí. Spôsob vybavenia reklamácie určuje obchodník, ktoré z práv zo zodpovednosti za vady uplatňuje. Spôsob vybavenie reklamácie určí obchodník ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Obchodník je povinný v uvedenej lehote vydať kupujúcemu písomné potvrdenie o vybavení reklamácie.
- Potvrdenie o prijatí reklamácie, oznámenie spôsobu vybavenia reklamácie, potvrdenie o vybavení reklamácie alebo zamietnutie reklamácie budú kupujúcemu odoslané formou, ako si vybral v spôsobe výzvy na plnenie a to e-mailom, alebo poštou.
- Dĺžka záručnej doby je 24 mesiacov od prevzatia tovaru s výnimkami stanovenými zákonom (ako napr. drogeristický tovar, ktorý má expiráciu uvedenú na obale buď konkrétnym dátumom, alebo určitou dobou v mesiacoch od otvorenia výrobku). Ak je pri výrobku alebo na jeho obale uvedená dlhšia doba uplatnenia reklamácie, túto dobu garantuje výrobca a je možné uplatniť si ju iba priamo u neho za podmienok a pokynov, ktoré uvádza na svojej webovej stránke.
Článok VII. Ochrana osobných údajov
Vami poskytnuté osobné údaje nevyhnutné k vybaveniu objednávky a následnej fakturácie budú spracované v zmysle zákona 18/2018 Z.z. Zákon o ochrane osobných údajov a doplnení niektorých zákonov. Bližišie informácie o spracovaní a ochrane osobných údajov nájdete v sekcii "Ochrana osobných údajov", v pätke hlavnej stránky.
Článok VIII. Záverečné ustanovenia
- Obchodník a kupujúci sa dohodli, že písomnosti doručované poštou alebo emailom sa považujú za doručené dňom prebratia poštovej zásielky alebo dňom potvrdenia prijatia emailu, najneskôr však v 10. deň po odoslaní.
- Právne vzťahy medzi obchodníkom a kupujúcim ako i vzťahy týmito podmienkami neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
- Orgánom dozoru, ktorému podliehajú niektoré z činností obchodníka, je Slovenská obchodná inšpekcia pre Bratislavský kraj:
Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27,
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel.: 02/ 58272 172-3
fax: 02/ 58272 170 - Kupujúci má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak obchodník na žiadosť kupujúceho odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi obchodníkom a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od kupujúceho požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má kupujúci. Okrem ARS má kupujúci právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušné všeobecné súdy.
- V prípade, že akékoľvek ustanovenie týchto obchodných podmienok je alebo sa stane neplatným, neúčinným a/alebo nevykonateľným, nie je tým dotknutá platnosť, účinnosť a/alebo vykonateľnosť ostatných ustanovení. Obchodník sa v takomto prípade zaväzuje bez zbytočného odkladu nahradiť dotknuté ustanovenie ustanovením novým platným ustanovením, ktorého obsah bude v čo najväčšej miere plniť účel pôvodného ustanovenia.
- Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu obchodných podmienok, ktorá sa stáva účinnou dňom uverejnenia ich aktualizovaného znenia.
- ZODPOVEDNOSŤ: Informácie na www.sexshopbratislava.sk sú čiastočne preberané od tretích strán (dodávateľov, výrobcov) a môžu obsahovať vecné a technické nepresnosti a chyby, môžu byť opravené a aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia. Obchodník negarantuje vecnú správnosť ich obsahu. Obchodník nenesie voči inej strane zodpovednosť za priame, či nepriame, mimoriadne alebo iné následné škody, spôsobené použitím informácii z jeho stránok, alebo z odkazov na iné webovové stránky.
Obchodník neposkytuje žiadne garancie a záruky okrem záruk vyplývajúcich zo zákona, a záruk, ktoré obchodník poskytuje nad rámec zákona a sú jednoznačne uvedene pri produkte na
www.sexshopbratislava.sk. Informácie uvedené v popisoch výrobkov nie je možné brať ako vyhlásenia o vhodnosti výrobkov na konkrétny účel, pokiaľ také prehlasenie zákazník neobdržal od
obchodníka v písomnej forme, po tom čo ho v prípade pochybnosti kontaktoval. V prípade chybne uvedenej predajnej ceny na www.sexshopbratislava.sk si obchodník vyhradzuje právo na
opravu (zmenu) ceny a to aj po vykonaní objednávky zákazníkom. O tejto skutočnosti bude zákaznik, ktorý vytvoril objednávku ešte s chybnou cenou informovaný, telefonicky alebo
prostrednictvom e-mailu a má právo s opravenou cenou nesúhlasiť a odstúpiť od zmluvy, resp. stornovať objednávku.
- Tovar, ktorý nie je v internetovom obchode sexshopu bežne dostupný, no dodanie je možné na základe osobnej požiadavky zo strany spotrebiteľa, nespadá do Akcii a Bonusov poskytovaných na stránkach sexshopu k tovarom, ktoré sú bežne v ponuke. To znamená, že Akcia 4+1 zadarmo, či darček k nákupu neprinaležia k takémuto tovaru a nie je možné si ich zo strany spotrebiteľa nárokovať. Tovar, ktorý nie je v internetovom obchode sexshopu bežne dostupný, no dodanie je možné na základe osobnej požiadavky zo strany spotrebiteľa sa zasiela zvlášť a cena dodania sa dohodne so zákazníkom v e-mailovej komunikácii. Cena dodania takéhoto tovaru sa odvíja od veľkosti, hmotnosti, či náročnosti na prepravu. Záloha uhradená pri tovare, ktorý je objednaný len na základe požiadavky spotrebiteľa je nevratná. Táto uhradená záloha je pri prevzatí tovaru odrátaná od celkovej ceny. Obchodné podmienky sú zákazníkovi zaslané emailom, spolu so zálohovou faktúrou. Úhradou zálohovej faktúry zákazník zároveň súhlasí s obchodnými podmienkami, ktoré mu boli zaslané.
-
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 19. 10. 2016.
- „Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“