Voľné pracovné pozície:
1. PREDAJCA predajňa/e-shop:
Ahoj milá budúca kolegyňa/kolega. Pridaj sa do nášho kolektívu. Tvoje budúce pracovisko zahŕňa obsluhovanie predajňune sexshopu ale i parfumérie a v náplni pozície je taktiež aj príprava objednávok prijatých cez eshop a ich následné balenie a expedícia.
Práca je rozvrhnutá na krátky / dlhý týždeň čo dáva priestor dostatočným dňom voľna v mesiaci na vlastné koníčky a iné aktivity.
Potrpíme si na pohodovú a príjemnú atmosféru s minimom stresov. Ale aby to bolo možné, musíme sa vedieť na seba spoľahnúť, preto je zodpovednosť jednou z najdôležitejších vlastnosti, ktoré by si vo svojej povahe mala/mal mať.
Základný ponúkaný plat: € 6,3 / hodinu v hrubom
Pracovný čas: 40h / týždeň ( nepravidelný pracovný týždeň Po, Ut, Pi, So, Ne / St, Št )
Pracovná doba: Pondelok - Sobota 8.00h - 20.00h , nedeľa 14.00h - 20.00h
+ Príspevok na stravné vo výške €10 za odpracovaný deň
Primerná čistá mzda s príspevkom na stravovanie predstavuje cca 1050 eur mesačne.
Po zaučení a zaškolení (záleží od snahy a šikovnosti - cca 1 až 2 mesiace), pribudne k platu aj variabilná zložka skladajúca sa z viacerých hodnoticich kritérií a dosiahnutých cieľov (provízia z celkového obratu, obrat na zákazníka, počet položiek na zákazníka, predaj vybraného tovaru či celkový počet objednávok), kde si vieš prilepšiť od 50 - 500 eur za mesiac, takže mzdu v čistom vieš dosiahnuť aj 1500 eur za mesiac, záleží od tvojej šikovnosti ale i množstva zákazníkov.
+ Po zaškolení ti k platu pribudne aj variabilná zložka
+ v prípade potreby príplatky za nadčasy
+ zamestnanecké zľavy na všetok tovar
+ Vianočný bonus
Miesto výkonu práce: Kukučínova 38/A, Bratislava (OD SLIMÁK)
Stručný popis pracovnej náplne:
-
Predaj tovaru na predajni a práca s pokladničným softwerom, registračnou pokladňou + platobným terminálom
- inkasovanie hotovostných a bezhotovostných platieb, príjmanie reklamácií
-
Asistencia manažérovi E-shopu s prípravou a spracovaním objednávok z eshopu (príprava, kontrola vyskladenia v programe, balenie, príprava na expedíciu )
- Príprava a výdaj objednávok na osobný odber
-
Dokladanie tovaru kontrola cenoviek a správnosti umiestnenia tovaru na predajni
- Označenie tovaru etiketou s cenovkou, pridávanie návodov k produktom
-
Udržiavanie čistoty na sklade a na pracovisku (utieranie prachu, umývanie vitrín a pod.)
- kontrola stavu zásob + podielanie sa na pravideľných inventúrach, kontrola expirácií
Požiadavky na zamestnanca:
-
Minimálne vzdelanie: Stredoškolské s maturitou
-
počítačové zručnosti (Windows, Internet a Email, program Omega výhodou ostatné zaučíme )
-
komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
-
praca s pokladničným systémom Omega výhodou, Registračná Pokladňa, platobný terminál
-
predošla prax na pozícii, kde sa pracuje s ľuďmi (predavač, čašník a pod. je výhodou)
-
spoľahlivosť a dochvíľnosť
-
dôslednosť
-
čestnosť
Ak Vás pracovná ponuka zaujala, zašlite nám Váš životopis na e-mailovú adresu personalne@opc.sk
Tešíme sa na prípadné osobné stretnutie.
ATM Consulting, s.r.o. - prevádzkovateľ internetových obchodov a kamenných predajní