Voľné pracovné pozície:
1. PREDAJCA predajňa/e-shop:
Ahoj milá budúca kolegyňa/kolega. Pridaj sa do nášho kolektívu. Tvoje budúce pracovisko zahŕňa obsluhovanie predajňune sexshopu i parfumérie a v náplni je taktiež aj príprava objednávok prijatých cez eshop a ich následné balenie a expedícia.
Práca je rozvrhnutá na krátky / dlhý týždeň čo dáva priestor dostatočným dňom voľna v mesiaci na vlastné koníčky a iné aktivity.
Potrpíme si na pohodovú a príjemnú atmosféru bez stresov, ale aby to bolo možné, musíme sa vedieť na seba spoľahnúť, preto je zodpovednosť jednou z najdôležitejších vlastnosti, ktoré by si vo svojej povahe mala/mal mať.
Ponúkaný plat: € 6 / hodinu v hrubom
Pracovný čas: 40h / týždeň ( nepravidelný pracovný týždeň Po, Ut, Pi, So, Ne / St, Št )
Pracovná doba: 8.00h - 20.00h , nedeľa 12.00h - 20.00h
- po zaučení a zaškolení (záleží od snahy a šikovnosti - cca 1 až 2 mesiace), pribudne k platu aj variabilná zložka skladajúca sa z viacerých hodnoticich kritérií a dosiahnutých cieľov (provízia z celkového obratu, obrat na zákazníka, počet položiek na zákazníka, predaj vybraného tovaru) kde si vieš prilepšiť od 50 - 500 eur za mesiac, takže mzdu v čistom vieš dosiahnuť až 1500 eur za mesiac, záleží od tvojej šikovnosti.
+ Príspevok na stravné vo výške €10 za odpracovaný deň
+ Vianočná odmena
+ Po zaškolení ti k platu pribudne aj variabilná zložka
+ v prípade potreby príplatky za nadčasy
+ zamestnanecké zľavy na všetok tovar
Miesto výkonu práce: Kukučínova 38/A, Bratislava (OD SLIMÁK)
Stručný popis pracovnej náplne:
-
Predaj tovaru na predajni a práca s pokladničným softwerom, registračnou pokladňou + platobným terminálom
- inkasovanie hotovostných a bezhotovostných platieb
-
Asistencia manažérovi E-shopu s prípravou a spracovaním objednávok z eshopu (príprava, kontrola vyskladenia, balenie, príprava na expedíciu )
- Príprava a výdaj objednávok na osobný odber
-
Dokladanie tovaru kontrola cenoviek a správnosti umiestnenia tovaru na predajni
- Označenie tovaru etiketou s cenovkou, pridávanie návodov k produktom
-
Výmena informácií s nákupným oddelením ohľdne dostupnosti tovaru
-
Udržiavanie čistoty na sklade a na pracovisku (utieranie prachu, umývanie vitrín a pod.)
-
Pracovná doba Pondelok až Sobota od 8.00 hod do 20.00 hod, Nedeľa 14.00 hod do 20.00h
- kontrola stavu zásob + podielanie sa na pravideľných inventúrach, kontrola expirácií
Požiadavky na zamestnanca:
-
Minimálne vzdelanie: Stredoškolské s maturitou
-
počítačové zručnosti ( Omega, Windows, Internet a Email )
-
komunikatívnosť
-
príjemné vystupovanie
-
praca s pokladničným systémom Omega výhodou, RP, platobný terminál
-
predošla prax na pozícii, kde sa pracuje s ľuďmi (predavač, čašník a pod. je výhodou)
-
spoľahlivosť a dochvíľnosť
-
dôslednosť
-
čestnosť
Ak Vás pracovná ponuka zaujala, zašlite nám Váš životopis na e-mailovú adresu personalne@opc.sk
Tešíme sa na prípadné osobné stretnutie.
ATM Consulting, s.r.o. - prevádzkovateľ internetových obchodov a kamenných predajní